קמפיין בפייסבוק

campain face

 

כיצד יוצרים קמפיין בפייסבוק (שכל אחד יכול לעשות) ומגיעים לקהל הפוטנציאלי שלך?

 

פייסבוק בישראל

בישראל, על פי הנתונים, בחודש ישנם 3.8 מיליון משתמשים פעילים ומתוכם 2.7 מיליון משתמשים מבלים מידי יום בפייסבוק (71 אחוז משתמשים חוזרים), כמעט מחצית מאוכלוסיית ישראל פעילה ברשת. את הגלישה ברשת החברתית מעדיפים הישראלים להעביר דרך הנייד, סך של 74 אחוז מהגולשים עושים זאת בסלולרי ביום (2 מיליון משתמשים), הנחשב לנתון הגבוה ביותר מבין המדינות שפורסמו בדו"ח.

 

מהו קמפיין - ויקיפדיה

מסע פרסום או קמפיין פרסומי הוא מסע תעמולה פרסומי - סדרה של הודעות פרסום אשר חולקות רעיון ונושא אחיד ומטרה משותפת ויוצרות יחדיו שילוב של תקשורת שיווקית.

מסעות פרסום מופיעים באמצעי תקשורת שונים לאורך תקופת זמן מסוימת ולשם מטרה מוגדרת.

בעבר קמפיין היה נחלת חברות הפרסום, שהפעילו את כל ערוצי הפרסום השונים (בעל תקציב גבוהה).

 

 

מהו קמפיין בפייסבוק (בתשלום)

פייסבוק הקימה מערך קמפיין המאפשר קידום כל פוסט אך ורק ללקוחות מתאימים שאותם ניתן לבחור מראש לפי גיל, מין, עיר, תחומי עיניין, מצב חברתי שציינו הגולשים – לדף עסקי בלבד. לפני פרסום המודעה חובה לערוך סקר שוק ולמצוא את הלקוח שלך.מי הלקוח שלכם: מי הם, מה הנישה, מי המתחרים ועוד...בכדי למצוא קהל עושים סקר  בפייסבוק.

 

כיצד עושים את זה?

טיפ - ניתן לחפש לפי מילות מפתח שקשורות בעסק שלכם (לחפש לי מילות מפתח בגוגל).

סקר- במנוע החיפוש של פייסבוק מציינים מילות מפתח ונכנסים לעסקים קיימים/ מתחרים שלי. דוגמא למילות מפתח: טיפוח, עיצוב גבות, טיפול קוסמטי. אפשר גם להיכנס לקבוצות / דף עסקי.

יש להיכנס לדפים הללו (למתחרים) ולחקור את הקהל שמגיב להם, עסק שמעורר תגובות של קהל מקיים פעולות נכונות בפייסבוק (פופולארי).

יש לבדוק את הלקוח של בית העסק ולסווג אותו.

לבדוק כיצד העסק מעורר תגובות, פוסטים שהוא רושם, תמונות וכו...(יעזור לי קודם כל לקדם את הדף שלי).

כתבה שיווקית (מאמרים, כתבות, פינת יופי ועוד...)

להעלות המודעה, פוסט או פנייה

פנייה אישית לכתוב על כאב הלקוח,

הצעת פתרון והנעה לפעולה

 

טיפים נוספים

*מומלץ להוסיף תמונה  לפוסט–אנשים מגיבים יותר לנוכחות / הדמיה של הנושא.

*ניתן לערוך הפוסט בכל פעם.

*אפשר להוסיף טלפון למודעה – ולחסוך קליקים.

*לקוח צריך לראות אותנו בין 7-10 פעמים עד שהוא מחליט לרכוש לכן לא להתייאש ולהמשיך לפרסם.

*תקציב יומי מומלץ להתחיל עם 5-20 דולר ליום.

*מומלץ לעשות קמפיין של 3-4 ימים לעשות הפסקה ולאחר מכן להמשיך 3-4 ימים נוספים עד סיום התקציב.

*תקציב חודשי יכול להיות בסביבות 700 ₪ לחודש – מומלץ לשלם לפי קליקים ולא לפי חשיפה.

*בנושא תמחור – עדיף שאני אתמחר ולא פייסבוק (לתת לחתול לשמור על השמנת) 0.70 אג' להקלקה.

*ניתן לראות את כל הסטטיסטיקות של הקמפיין.

*ניתן לעצור קמפיין.

*לאחר פילוח של הקהל שלי וכתיבת הפוסט נותר רק לסמן את האינפורמציה לפי הגדרת לקוח של פייסבוק.