תערוכת יופי מבית קוסמופרוף 13-15/11/13

 

222-11

 

הונג קונג (בסינית "הנמל הריחני"), אי אפשר להיות אדישים למקום הקוסמופוליטי הזה. עד לשנת 1997 הייתה הונג קונג מושבה בריטית וכרגע היא נמצאת תחת שלטון סין אך מתנהלת ברוח הקפיטליזם המערבי. שטחה מאכלס כשבעה מיליון תושבים וכולל את חצי האי הונג קונג, חצי האי קאולון ואיים נוספים המכונים הטריטוריות החדשות. העיר מהווה מפגש מרתק בין התרבות הסינית למודרניזם המערבי. המקום היחיד שבו נראה מקדש עשיר באומנות מסורתית ומסביבו בניינים גורדי שחקים. המיזוג של החדש עם הישן, המסורת העתיקה למול המודרניזציה יוצר יצירה מקורית בתחומים רבים, אדריכלות, אומנות, מטבח מגוון, תעשיית הקולנוע, אופנה ועוד...עשירה בשווקים ובהם ניתן למצוא את כל המותגים והחיקויים, פארקים עוצרי נשימה וגנים בוטניים עם עצי בונזאי, מפלים ופסלים, מקדשים, פסטיבלים, בילויים וחיי לילה תוססים. 

הונג קונג
באזור מתויר זה ניתן להבחין בחנויות ובקניוני ענק מעוצבים המציגים את שלל המותגים, פראדה, גוצי', ארמאני, רולקס, טיפאני, קלווין קליין, מייקל קורס מותגים מקומיים ועוד...זו הפעם הראשונה שראיתי תור לחנות של פראדה ומארחת המכניסה מבקרים כמו במסעדה, כאשר ניתן להיכנס רק לאחר שמבקרים אחרים יצאו מהחנות. השירות בהונג קונג היה ללא רבב. יש משהו בשירות המקסימאלי, לא רק בבתי המלון אלא בכל מקום אחר, שבתור אורח אתה מקבל בפליאה רבה. לדוגמא לקיחת כרטיס ביקור בשתי ידיים המלווה תמיד בחיוך, האדיבות, החום, ההסברה והנכונות לעזור, גרם לי להבין את התוצאה הנפלאה בחיבור בין האיפוק הסיני לשירות המערבי - ההרגשה היא שירות מלכותי. אני ממליצה בחום לא לפספס אתר תיירותי זה. ואם אפשר לשלב גם נסיעה עסקית, למה לא? אז לעניינינו...

 

קוסמופרוף אסיה בע"מ הינה מיזם משותף בין UBM אסיה בע"מ וקבוצת ירידי בולוניה, כאשר UBMאסיה בע"מ היא המארגן המוביל תערוכות המסחרי הגדול ביותר בסין , הודו ומלזיה. וקבוצת ירידי בולוניה הינה מארגנת התערוכה המובילה בעולם בתחומי קוסמטיקה, אופנה, אדריכלות ובניין, אמנות ותרבות, הן מקומית והן בינלאומיים. בכל שנה מתקיימים תערוכות וירידי היופי בבולוניה, לאס וגאס והונג קונג. הפעם נסקור את הונג קונג. 

קוסמופרוף אסיה
את שטח התערוכה קשה להגדיר, מי שלא היה במרכז כנסים ותערוכות בהונג קונג לא יבין את המשפט "אתה צריך להיות שם בכדי להבין את גודל המקום". אפשר להתחיל להבין רק לפי הנתונים הבאים. מספר כולל של למעלה מ 55,000 מבקרים מ 121 מדינות ואזורים. מעל 250 נציגי עיתונות מקומיים ובינלאומיים ו 1,964 מציגים מ 44 מדינות ואזורים וביניהם אוסטרליה, אוסטריה, בלגיה, ברזיל, בולגריה, קנדה, צ'ילה, סין, דנמרק, צרפת, גרמניה, יוון, הונג קונג, הודו, אינדונזיה, ישראל, איטליה, יפן, ירדן, קוריאה, לטביה, לוקסמבורג, מקאו, מלזיה, מונקו, ניו זילנד, פקיסטן, פיליפינים, פולין, פורטוגל, רוסיה, סינגפור, דרום אפריקה, ספרד, שבדיה, שוויץ, טאיוואן, תאילנד, הולנד, טורקיה, איחוד האמירויות הערביות, בריטניה, ארה"ב ווייטנאם. קוסמופרוף אסיה בע"מ הפכה למוקד מסחרי שאי אפשר להתעלם ממנו, המציע סיכויים עסקיים ייחודיים עבור כל מגזרי היופי ותעשיית הבריאות. במתחם מרכז הכנסים 6 קומות פעילים לכל תחומי היופי.
• קומה לבישום, קוסמטיקה ותמרוקים.
• קומה לבריאות וטבע.
• קומה למכשור קוסמטי וספא.
• קומה למוצרי ציפורניים וציוד נלווה.
• קומה למוצרים לשיער , ציוד וריהוט לסלוני יופי.
• קומה לאריזה, בקבוק ,תוויות, חומרי גלם, מכשור למעבדות וייצור מותגים פרטיים.
בנוסף, השנה נתנו מקום ליותר מ 140 פגישות עסקיות ויצירת קשרים בין המציגים למבקרים בחדרי ועידה פרטיים.

 

קוסמטיקה באולמות ההרצאות ובחדרי הישיבות דנו בשינויים בעולם לקראת שנת 2014-2015 תחזיות ומגמות. אנחנו מוצאים את עצמנו בתקופה של גאות, שבה הצרכן מגדיר מחדש את האלמנטים הבסיסיים ביותר של צריכתו. העידן הטבעי, הגנת כדור הארץ, חומרים מתכלים הם חלק מאוצר המילים שהצרכן משתמש ועל כן עלינו לבחון כיצד זה משפיע על תחום היופי. אם זה ניחוח גשמי (בישום), טיפוח העור במוצרים טבעיים, עיצוב המוצר ואריזתו, מוצרי בריאות מחומרי גלם, תוספי תזונה, ספא כמועדון בריאות ועוד...
נושא השיווק הועלה לא פעם בפאנלים השונים, מהם ערוצי השיווק הנכונים? אי אפשר (וגם אסור) להתעלם מהמדיה החברתית. כיצד לקבל תשומת לב על ידי הצרכן הסופי ע"י מתן תמריצים. המפתח למכירות וכיצד להתבלט בשוק צפוף יותר ויותר. החזרה לשורשים ומינוף ליבת העסק שלך הוא אחד המרכיבים האפקטיביים של האסטרטגיה השיווקית היעילה של היום. בנוסף מהו שוק שלא נוצל ומהם צרכיו המלאים - האם הלקוח מעוניין בטיפולים מונעי תוצאות ומוצרים או טיפולי בריאות אותנטיים שמביאים אותו חזרה לשורשים? האם למזג מדע וטיפולים טבעיים, או לבחור בין שתיים? שניי הצרכנים החדשים שנוכחתי לראות הן בביתנים המציגים והן בנושאי הפאנלים הינם הנוער והגבר כצרכנים פוטנצייאליים ולמה לאבד אותם לטובת מרכזי הפרפומריה. כשהמיתוג והמוצרים המתאימים להם פותחים חזית חדשה לתחום זה שלא נוצל עד כה. 

ביתן נוער

 

איפור קבוע בסין , בירת הקעקועים. אי אפשר לא להגיד כמה מילים על איפור קבוע ושיטת השערה. כידוע, אחת מהטכניקות הפופולריות בשנה האחרונה הינה שיטת השערה. מדהים לראות באיזה מיומנות מבצעים טכנאי האיפור הקבוע בהדגמותיהם את מראה השיער כאשר הם נאמנים לכיוון השערה הטבעי. העבודה התבצעה באמצעות מחטי אלכסון הדורשים מיומנות מקסימאלית, ועבודתם המדויקת הינה פרי של תרגול מרבי לפני ביצוע האיפור הקבוע על לקוחות. בניגוד לעולם המערבי הטכניקה מבוצעת באמצעות השיטה הידנית ולא באמצעות מכשיר חשמלי או דיגיטאלי ובכל זאת שלמות עבודתם מעידה כי החומר ביד היוצר. 

DSC00644 

 

למופעי השיער הראוותניים השתתפו יותר מ -2,000 מספרות ובעלי סלונים מרחבי העולם לחלוק את הטוב ביותר באמנות השיער על במת קוסמופרוף אסיה בע"מ. המטרה הייתה לשתף את כולם "בחזונה של האליטה" כאשר למעלה מ 1000 מעצבי השיער הדגימו את החזון האמנותי, יצירתיות וחוש האופנה המעולה שלהם. 

מופעי שיער 

 

לתחום הציפורניים הוקצע שטח תערוכה חדש שהתמקד בבריאות הציפורן עם שפע של חידושים עבור טכנאי הציפורניים ואבזרים מכל רחבי העולם לכל אנשי המקצוע בתחום היופי שהשלימו את החסר למבקרים. למציגי הציפורניים השונים ניתן זמן במה להדגים את המוצרים החדשניים שלהם ומיומנויות באולם המרכזי. סמינר ל"ציפורניים באהבה" נתן דגש מיוחד על שלושה נושאים הבולטים ביותר של תעשיית הציפורניים ברחבי העולם : ציפורניים בצבע, מרקם ומגמות עולות. תחרות הפייסבוק "כמו הציפורניים שלי!" הביאה חשיפה למיליוני אנשים ברחבי העולם. כל טכנאיי הציפורניים התחרו בעיצוב מקורי שלהם בשמונה קטגוריות, כאשר העלו תמונה של עבודתם לפייסבוק ומי שזכה במירב הלייקים הוזמן להפגין את עיצובו על הבמה המרכזית של המתחם.

טכנאית ציפורניים 

 

רפואה אסתטית כמה מילים על הפפטידים ועל מחקרים השונים ברפואה האסתטית. הפפטידים  עדין הינם החיילים החזקים בתחום זה. בעקבות השינויים שנעשים עם הגיל, גדילת השומן והקטנת השריר, נוצר פפטיד האחראי למיצוק השריר ומניעת השמנת יתר בשם myopep. לאחר ניסויים רבים ניתן לראות שינוי של מיצוק הגוף ותשובה לכל מי שחפץ בגוף מוצק, נטול שומן ובריא – והרי רפואת העתיד! הטיפול נעשה בזריקות לשריר בטיפול חד שבוע למשך 10 שבועות ובמסגרת של תזונה נכונה וספורט. 

רפואה אסתטית 1
לאחר שלושה ימים מרתקים הבנתי איזה כיף שבתחום היופי יש כל הזמן חידושים בתחום, טכניקות עבודה, במכשור ובמוצרים וזו סיבה לבקר בתערוכות השונות ברחבי העולם (מלמד הקניות כמובן). מעניין לראות את הדמיון והשוני לארצנו בתחומי היופי השונים, וכמובן לאן התחום הזה מוביל אותנו מידי שנה. 

 

קישור לסרטון קצר על הונג קונג - לצפייה לחץ כאן
קישור לגלריית התמונות של הונג קונג - לצפייה לחץ כאן 
יש לך שאלות נוספות בקוסמטיקה? הירשם לסמינרים הבאים ללא תשלום, להרשמה לחץ כאן 
לרשימת ההדרכות לחץ כאן 
לביצוע הזמנה לחץ כאן